.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلایه مدیرکل احمدی نژاد به رئیس جمهور ؛
چشمتان روشن آقای رئیس جمهور !
آیا بعنوان رئیس دولت اسلامی وضع کنونی را قابل توجیه نزد اهل بیت (ع) و خداوند سبحان می دانند ؟ اگر پاسخ منفی است برای الهی سازی این فضا چه طرح و برنامه دارید تا عموم مردم عفیف مان به مددتان بشتابند . لطفا تا بیش از این دیر نشده اعلام فرمائید . در هر صورت باید بابت وضع کنونی کوچه و بازارها به شگفت که چشمتان روشن چی فکر میکردیم و چی شد ؟
چشمتان روشن آقای رئیس جمهور !

محمد اسماعیل امامزاده یکی از مدیران اصولگرای مازندران که قبلا سرپرستی روزنامه کیهان و مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را عهده دار بوده است ،و در حال حاضر نیز مدیر کل کتابخانه های مازندران می باشند، با نوشتن مقاله ای در روزنامه حرف مازندران نسبت به برخی سیاستها و برنامه های دولت احمدی نژاد انتقاد کرد که متن کامل آن عینآ درج می گردد.

از اینکه خوب کار می کنید ، دوست و دشمن بر آن اتفاق و اشتراک نظر دارند ، سخت کوش و شجاع در انجام کارهای بزرگ ، سنت شکن در خدمتگزاری بی منت و رفتارهای مردمی ، تغییر دادن نوع نگاه مردم به دولت و خدمتگزاران خود ، همچنین دلیری در بیان مواضع عزت بخش خارجی در قبال سلطه جویان جهانی ، بخشی از نکات ممتاز حضرتعالی است که به مردم ما افتخار و قوت قلب داده است .
شرح خدمات شما فراتر از آن است که در این نوشتار بگنجد ، ضمن آنکه این قلم مترصد فهرست کردن خدمات شایان و بی نظیر شما نمی باشد که در فرصتی دیگر باید چنین کاری صورت پذیرد ، لیکن در این مجال اجازه دهید تا سخن از چند کاستی به میان آید که نقیصه ای بزرگ را در کشور و کلکسیئن خدمات شما بوجود آورده است و بطور قطع این معضل نیز بر سطح رضایتمندی حضرت باریتعالی از شما ، که مورد دغدغه جدی همه مخلصان و مومنان است ، تاثیر منفی خواهد داشت .
تائید می فرمائید که رسالت اصلی انقلاب اصلی ، حاکم کردن قوانین و کقررات اسلام عزیز برای تمهید و تسریع سعادت و کمال انسانها در نیل به جایگاه اصلی خلیفه اللهی و تثبیت و تعمیق اخلاق و معنویت در مناسبات فردی و جمعی جوامع انسانی است ، و ایران اسلامی پایگاه نخست اجرای این منویات برای ارائه الگوی عملی به جهانیان می باشد و این حقیقتی است که امیدهای فراوان مستضعفان ، آزادگان و مسلمانان آن را تائید می کند و حتی مورد اعتراف و دشمنی شیطان ترین تاریخ ، امپریالیستهای صهیونیست ، نیز هست و برجستگی موضوع همه دشمنی و کینه توزیها ، به عزم راسخ و خلل ناپذیر جمهوری اسلامی ایران در اجرای توامان آموزه های کتاب و عترت برمیگردد .
هیچ قابل کتمان نیست که اندیشه های ناب اسلام مبتنی بر ولایت با حفظ یکپارچگی ملت بزرگ ایران تحت زعامت ولایت مطلقه توانست طی بیش از سه دهه ، قطب جدید قدرت برای مدیریت عالی جهان را مطرح کند و همه توجه و نظرات جهانیان را به خود معطوف بدارد . اسلام ، امروز بعنوان نظامی جامع قدرتمندترین دوران خود پس از صدر اسلام را تجربه می کند و نباید از نظر دور داشت که در پیش روی خود ، متحدترین و خبیث ترین شدشمنان به سرکردگی شیطان بزرگ را نیز دارد . ائتلاف شیاطین با به صحنه آوردن همه داشته ها و و سرمایه های خود ، لحظه ای را در توطئه و دسیسه چینی علیه انقلاب اسلامی از دست نمی دهند و در همه سطوح و ابعاد برای نابودی اندیشه های انقلاب اسلامی از طروق مختلف بویژه استحاله و نفوذ و اشاعه اباحی گری و فساد تمرکز کرده اند . بجرات باید گفت که در هیچگاه تاریخ همچون اکروز علیه هدم و حذف اسلام این مقدار اشتراک نظر و حجم حیرت آور طرح های ریز و درشت در میان دشمنان خداوند وجود نداشته است .
صف بندیها و اردو کشی ها به وضوح هرچه تمامتر آشکار است . هرآنچه که مخل پیشبرد اهداف و یکپارچگی صف مجاهدان بلوک انقلاب اسلامی و امید بخشی به دشمنان شود ، مردود و مطرود است و باید بکنار نهاده شود . عظمت رسالت انقلاب اسلامی و انتظارات تاریخی از آن ، چیزی نیست که حتی بتوان ثانیه ای غفلت را بر تافت و یا تسامح و تساهل در تولا و تبرا را تحمل کرد . بعبارتی دیگر ، امروز وقت آزمون و خطا نیست .
دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام الهی جمهوری اسلامی با هیچکسی رودربایستی نداشته و از هیچ اقدام سبعانه سخت و نرم ابه نمی ورزند ، نمونه ای از جنایات آنان را می توان در نحوه برخورد سرکوبگرانه شان در کشورهای بپاخاسته منطقه بویژه بحرین دید و یا کمی قبل تر از آن در جریان فتنه پس از انتخابات 22 خرداد88 . در چنین شرایطی ، که ایران اسلامی برای رویارویی قدرتمندانه خود و دفاع از امتهای امتهای اسلامی نیازمند حفظ آرامش و تقویت مبانی اقتدار ملی در حوزه دین و معنویت است ، بی توجهی به حاشیه سازی های خاص و جریان آفرینی های مخاطره آمیز ، که در فبال چشم فروبستن حضرتعالی با استفاده از حاشیه امن ریاست جمهوری و اعتبارات و امکانات کشور بخصوص در دور سوم سفر در حال بسط شبکه مویرگی خود برای اسلامولایی نموده که برای جلوگیری از هرگونه سوئ استفاده فرصت طلبان لب فرو بسته و هر از گاه شمارا انذار می دهند ، که در میان تلاشها و فه=عالیتهای شبانه روزی تان گم میشود و به هیچ وجه گرفته نمیشود .
حیرت همه عقول متین در این است که چگونه می توان در مقام شخصیتی شامخ و فهیم و آشنا به موقعیت زمان و مکان و آگاه به رسالتهای تاریخی شیعه ، یک فرد و یا یک فکر خاص را ، که همه عالمان سلیم النفس و نثیق الرای بر انحطاط و انحراف آن شهادت و انذار می دهند ، معیار و میزان قرارداد و از اواسط دولت نهم به این سوی ، چینش دولت و مدیریتها و مقدرات ملت را بر مبنای تائید یا تردید وتکذیب آن نحله خاص تنظیم کرد و کشور را دچار حاشیه ساخت . تعجب عموم اصولگرایان و حتی جناحهای رقیب به صدور چک سفید امضا شده و حمایت مطلق جنابعالی و گوش نسپردن تحت هیچ شرایطی به نصایح و مواعظ مشفقانه حامیان اصلی و حقیقی تان است . ذیل هیچ منطقی قابل قبول نیست که با همه تجربه های موجود در سقوط شخصیت های رکین انقلاب را با یک چوب راند و تراز سود و زیان در حفظ فرد یا جریانی خاص را محاسبه نکرد و هزینه سنگین اعتماد شخصی را از حساب نظام و اسلام پرداخت نمود .
شاید از برگ ترین خدمات کنونی آقای رئیس جمهور به نظام اسلامی این باشد که حتی برای چند روز فارغ از اشتغالات پرشمار روزانه و بدور از تاثرات اطرافیان ، واقعیتهای صحنه با محوریت رهبری مورد مداقه ایشان قرار گیرد تا تفاوت صدف از خذف مشخص شود و مجال فرصت سوزی از حاشیه سازان نوار پرداز سلب گردد تا نتوانند از نقدسات دین و حضرت حجت (عج ا...)دکان چند نبش کاسبی تفرقه انگیزی بوجود آورند .
آقای رئیس جمهور ، که صمیمانه و از عمق وجود سعادت و عاقبت بخیری را برایتان مسئلت می داریم ، بی تفوتی شما در مسئله امر به معروف و نهی از منکر بعنوان فریضه ای فراگیر تعطیل ناپذیر و تکلیفی بزگ برای دولت جمهوری اسلامی با جهد دینی و دلسوزی مردمی تان منافات دارد و روزی باید به این پرسش پاسخ گویید که مقوله عدالت را در ساحت فریضتین چگونه تعریف کرده اید و در قبال این همه توجه قابل تحسین به همه مسائل ، چرا در مقابل این دو واجب مغفول همداستانی با گروندگان اندیشه های منحط انجمن حجتیه بوجود آمده است .
آیا بین توسعه فعالیتهای سیاسی هنری ورزشی ...دختران و کشاندن آنان به ورزشگاهها و نادیده گرفتن اختلاط های دردآور و رها کردن کامل ولنگاری در کشور با غفلت از فریضتین و مخافت با گشتهای ارشاد رابطه ای وجود دارد یا حتی پذیرش خبرنگار زن بی حجاب خارجی در دفتر کار خود تصادفی و بی منظور است که در چنین صورتی نیز قابل ملامت می باشد .
با پوزش کامل از رئیس جمهور خستگی ناپذیر باید گفت که حاکم اسلامی نباید بهیچوجه آزام گیرد که در جغرافیای تحت مسئولیت او خلاف و گناه و نافرمانی خداوند بطور آشکار انجام بپذیرد . در غیبت تدابیر بازداندن دولت پاسخگوی اینهمه فضاحتهای ناشی از بی حجابی و خود آراییهای گناه آلود جامعه چه کسی است ؟ آیا رئیس قوه مجریه بعنوان مسئول اجرای قانون اساسی و دومین شخصیت حقوقی کشور در قبال این هنجار شکنی ها و عادی سازی گناه مقصر نیست >
براستی طرح دولت دهم در حفظ و پاسداری از سلامت روح و روان عفیفانه نوجوانان و جوانان کشور امام زمانی (عج ا...) در تهاجم وسیع و همه جانبه صیادان اخلاق و عفاف چیست ؟ آیا بعنوان رئیس دولت اسلامی وضع کنونی را قابل توجیه نزد اهل بیت (ع) و خداوند سبحان می دانند ؟ اگر پاسخ منفی است برای الهی سازی این فضا چه طرح و برنامه دارید تا عموم مردم عفیف مان به مددتان بشتابند . لطفا تا بیش از این دیر نشده اعلام فرمائید . در هر صورت باید بابت وضع کنونی کوچه و بازارها به شگفت که چشمتان روشن چی فکر میکردیم و چی شد ؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 ارديبهشت 1390
مشکل از خبرنگار و مردم و ورزشکاران خانوم نیست مشکل اینه که شما باید طرز تفکر درست داشته باشی (چشمها را باید شست جور دیگر باید دید ) اگر دست شما باشه از فردا ورزش کردن هم تک جنسیتی میشه
نا شناس 5 ارديبهشت 1390
خدا رو شکر که آقای امامزاده به این نتیجه رسید که چی فکر می کردند و چی شد؟
كناري 6 ارديبهشت 1390
اگه آقاي مشايي چهار تا تفكر پوسيده مثل امثال شما رو(امامزاده) از شر مردم كم كنه مخلصشم هستيم
هيوا 6 ارديبهشت 1390
يه پست مديركلي خوب به آقاي امامزاده بديد دوباره همه اين حرفها رو تكذيب مي كنه.حالا كه مدير كتابخانه ها شده و ارزش و اعتباري چون گذشته نداره مجبوره اين مطالب رو بنويسه .
نا شناس 6 ارديبهشت 1390
تو این کشور ما جوانها وقتی که بیرون میریم باید جلو چشمتو بگیری وگرنه خون جلو چشاتو میگیره و بقیه ماجرا
نا شناس 6 ارديبهشت 1390
بسيار جاي مباهات و خرسندي دارد كه در جامعه اسلامي مديري با در نظر گر فتن تمام روشنيها و نيمه پرليوان و با تمام احترام نقايص را گوشزد ميكند ودر جهت رفع نقص حركت ميكند اميدوارم مسعولين بالا دستي اينگونه مديران ران رايك فرصت ببينند نه يك تهديد
دوست 6 ارديبهشت 1390
شاید آقای امام زاده خودشو در زمان ارشاد فراموش کرد که چه گندی به چاپخانه دارها زد و گذاشت و رفت و الان دارن از بیت المال خسارت چاپخانه ها رو دولت پرداخت میکنه . راستی چه فامیلی با مصمایی امام زاده .
مهدی 6 ارديبهشت 1390
آقای امامزاده اینگونه تفکرات با توجه به تحولات اوضاع جهان و تغییر نگرشها امروزه تندروی بی توجیه و بیش از حد است. لطفا تذکرات را درون خود بریزید و سکوت کنید.بهتر است در اموری که صلاحیت ندارید اظهارنظر نکنید.
نا شناس 6 ارديبهشت 1390
آقای مهندس امام زاده کمی در مورد خطر فروریختن ساختمان فکری صحبت کنید
نا شناس 6 ارديبهشت 1390
موقع مدیر کلی ساکت بود.
عاطفه خیرخواه 6 ارديبهشت 1390
آقای امامزاده!
از چه موضوع هایی می نالید؟ خربزه آب است و شما از این مسائل می نالید؟اینکه وضعیت حجاب چنین است و چنان؟ مردم به نان شب محتاج اند، قدرت خرید نان را ندارند شما از چه می نالید؟ عجب خودزنی هایی می کنید؟ نکند داستان، داستان عبور از احمدی نژاد است.
اگر انتقاد می کنید لطفا در هر سطر دست به تعریف و تمجید نزنید یا قدرت انتقاد داشته باشید یا فقط روحیه توصیف.
قرباني 7 ارديبهشت 1390
بايد گفت چشم اقاي امامزاده و همفكرانش روشن !!!!!!!!! اندكي صبر سحر نزديك است !!!
یک نفر 7 ارديبهشت 1390
شنیدیم که جناب آقای استاندار در اقدامی تعجب برانگیز برنامه بسیار مهم همایش خیرین کتابخانه ساز را که متولی اجرای آن جناب آقای امامزاده مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بوده است، یک طرفه لغو نمودند . حال یک پرسش :
جناب آقای استاندار لغو برنامه ای با چنین اهمیتی که بیشتر سود آن به نفع مجموعه کتابخانه های عمومی بوده و در جهت اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی است چه معنایی دارد ؟ آیا این کار سیاسی نیست ؟
مهدوي 7 ارديبهشت 1390
كاري به عملكرد آقاي امامزاده نداريم.خوب يا بد تشخيصش با ما نيست.اما اگر در اين موارد مديران ما با شجاعت تمام مثل آقاي امامزاده حقايق جامعه را بيان كنند و جز از خدا از كسي نترسند و دلسوز نظام و دين باشند انشاءا... دست افراد نابخرد از راس جامعه و نظام اسلامي كوتاه مي شود.
نا شناس 7 ارديبهشت 1390
متاسفانه شناخت همه جانبه از شخصیت وتوانمندی وسابقه روشن اقای امامزاده درمسائل فرهنگی .دینی .اجتماعی.بویژه درحوزه رسانه ندارید .درسلامت فکر واندیشه ایشان دربیا ن مطلب فوق هیچ شکی نیست. با این اظهار نظرهای بی اسا س برخی کاربران چطورمی خواهند پاسخ خدا را بدهید.
نا شناس 7 ارديبهشت 1390
متأسفیم از این که بار دیگر فرهنگ قربانی بازی زشت سیاسی شده است.
آقای استاندار خسته نباشید!!!!
نا شناس 7 ارديبهشت 1390
آقای استاندار و آقای ابراهیمی من می دونم که شما طرفدار احمدی نژاد نمی خواید بلکه طرفدار مشایی می خواهید لذا اگه هر کی هرچی به احمدی نژاد بگه باهاش کاری ندارین اما اگه گوشه چشمی به مشایی نگاه کنه حالشو می گیرین. بیادبیارین روزی رو که مشایی بزنه خرابتر بکنه شما اونوقت روتون می شه حرف بزنین
xXx 7 ارديبهشت 1390
آقاي امامزاده با عرض پوزش شما به جاي نقد فعاليتهاي آقاي احمدي نژاد بيزحمت به كار خود پرداخته چرا كه در كار خود داراي نواقصي هستيد كه به تبع آن نواقص بعضي از كاركنان اداره شما در عين انجام عمل صادقانه در شرايط سختي به سر مي برنند.
bigan 7 ارديبهشت 1390
خود شکن , ائینه شکستن خطاست
ما 8 ارديبهشت 1390
به نظرم همیشه دست سیاست در همه ی برنامه های فرهنگی کشور حضور ی مطلق دارد ، با این حساب چگونه می خواهیم در گسترش فرهنگ عمومی جامعه کار نمایم و آنوقت انتظار ترقی فرهنگ در زمینه های مختلف وشناسایی آن را به جامعه جهانی داشته باشیم. جای بسی تامل است که باز هم نگاهی سیاسی مانع از هدف متعالی فرهنگ شناسایی کتاب وکتابخوانی به جامعه شده است.

آقایان به جای دیدن جز ء به اصل نگاه کنید ، کدام چرخ این مملکت پیچش شل است، آنرا سفت کنید لطفاً...
نا شناس 8 ارديبهشت 1390
همگی خسته نباشید
نا شناس 8 ارديبهشت 1390
استاندار محترم با این عمل خود در یک چشم بهم زدن جلوی حرکت عظیم برای رشد، توسعه وآبادانی کتابخانه های استان توسط خیرین محترم را گرفتند .حداقل میتوانستندقبل یا بعد از برنامه همایش ،آقای امامزاده را از پستش عزل نمایند تاهم سیخ نسوزد هم کباب.
نا شناس 8 ارديبهشت 1390
جناب آقای امام زاده هنوز احساس قدرت طلبی در وجودشان موج میزندشما به دنبال توسعه کتابخانه ها اید یادنبال ضعف رئس جمهورمحترم.به خود بیایید دیگر اون بهبهه در شخصیت شما نیست با این همه هزینه ای که برای همایش رو دست کتابخانه گذاشتید
مزیم 8 ارديبهشت 1390
خسته نباشید
خدیجه 8 ارديبهشت 1390
خسته نباشید
نا شناس 9 ارديبهشت 1390
باسلام
خسته نباشید
چراکه نیستید چونکه اینهمه درس اخلاق را بیان کردید
چراکتابداران فارق از تحصیل باید بیکار باشند و شما فرزند خود و چندین نفر را بر کرسی بنشانید
نا شناس 10 ارديبهشت 1390
آقای امام زاده مدتی است که کارهای تبلیغی برای نمایندگی مجلس میکند، این همه چیزها که نوشته اند فقط برای مطرح کردن خودش است، ایشان باید از خدا بترسند، حال کار به جایی رسیده که هر چه دلش می خواد می نویسه و ..
روز قیامت، روزی است که تمامی پرده ها آشکار می شود. مدینه فاضله نیست که همه چیز درست باشد، واقعا بایستی خدا ترس بود، زمانی که رهبر انقلاب می گویند مساله فرعی را اصلی نکنید، همه پیام آقا را درک کرده اند، یعنی ایشان از همه داناتر هستند، به آقا نزدیکتر هستند.
راستی این همه کتابدار فارغ التحصیل، به دنبال کار هستند، آیا برای اینکار اندیشیده اند؟
از خدا، فقط خدا بترس
نا شناس 11 ارديبهشت 1390
اولا استخدام فارغ التحصیلان بیکار در حوزه وظایف آقای امام زاده نیست بلکه نهاد کتابخانه های کشور باید نیرو بگیره که امسال گرفت ثانیا کسانی که می خواهند می توانند به آرشیو زمان مدیرکلی ایشان مراجعه کرده و مطالب منتشره از ایشان را در روزنامه ها بخوانند و ببینند که چقدر از دولت انتقاد کرده و مانند مسئولینی نیست که برای حفظ میز و صندلی خودشان دارند به هر ذلتی تن می دهند و نمونه آخرش را ما در کار استاندار اصلاح طلب دولت احمدی نژاد دیدیم که برای خوشایند مشایی و باندش داره یقه درانی می کنه، همه ما باید آن دنیا پاسخگوی موضعگیری های خودمان باشیم پس به جای تهمت زدن به مدیران لایقی مانند امام زاده کمی مودب باشبم.
... 12 ارديبهشت 1390
باسمه تعالی
آفرین بر قلم توانای آقای امامزاده و امثال ایشان که با تمام ارادتی که به دولت دارند انتقاد سالم را هم جهت تقویت دولت عزیز انجام میدهند و نمی هراسند.
ایرانی و اسلامی 12 ارديبهشت 1390
باسلام
اینقدر تو زدن اینجور خبرها عجله نکنید یه زحمت بکشید خبرها رو بدین درست تایپ کنند.برای چی می دوید که از این دست خبرها رو حتی با غلط های تایپی هم که شده به نظر مردم برسونید؟ واقعا چی تو سرتونه؟
ضمنا یه مسئولی که عضو خانواده بزرگ ایرانی هست به برخی از کارها اشکال وارد کرده. برخلاف بعضی ها که اصل دین و نظام رو زیر سوال بردند.
تو رو خدا اینقدر به اختلافات کوچک دامن نزنید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.